Se apropie a III-a ediție de Future of Media

Future of Media este conferința organizată de Evensys cu care mi-am început eu aparițiile pe la astfel de evenimente. Țin minte că prima ediție s-a întâmplat în 2013, prin noiembrie, și mi-a plăcut foarte mult prin prisma informațiilor oferite.

Anul acesta, ca și-n precedentele două ediții, sunt blogger acreditat. De strâns, ne strângem cu mic cu mare, în limita locurilor disponibile, la Crowne Plaza Hotel, pe 26 noiembrie.

O să vă vorbesc cu drag de acolo, atât pe Twitter cât și pe Facebook la #futureofmedia15.

Cu această ocazie, pentru că mai avem timp până atunci, vă invit cu drag să vă înscrieți pentru a putea participa la conferință. Dacă ești blogger, o poți face gratis.

Acum, după ce ați citit toate cele de mai sus, vă spun pe scurt de ce vă recomand să participați. Future of Media este fratele mai mic al conferinței Webstock. Se discută despre social media, digital, marketing online, advertising, media, publishing și, cel mai fain lucru, se prezintă tendințe.

Vorbitorii vin cu statistici, multe cifre, multe procente, multe discuții interesante. Vedem încotro se îndreaptă online-ul și pe ce ar trebui să ne axăm în viitor.

Din punctul meu de vedere, câteva tendințe sunt deja trasate și mă aștept să fie atacate la conferință: video (blogging, advertising), publishing (accent din ce în ce mai mare pe conținut, mai ales premium), mobile. Pe mobile se discută mai multe la Mobifest, dar nu se vor face rezerve aici.

Și dacă tot v-am spus de tendințe, trebuie să aflați că puteți propune vorbitori și teme. Exact așa. Vrei să auzi ceva ce te apasă, musai? Atunci completează formularele cele două și hai la Future of Media 15! 😀

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *