O poveste amuzantă cu Digi Mobil de la RDS/RCS

Ceea ce urmează să citești în următoarele rânduri, dragă vizitatorule, este o poveste dinamică care la momentul acesta încă merge pe făgașul normal al unei narațiuni comice. Dar să nu anticipăm și să purcedem așa cum se cuvine în a noastră frumoasă poveste.

Iată cum stă treaba.

După ce internetul nostru vast, românesc, uneori și șocant a vuit pe de-a-ntregul la vestea sosirii celor de la RDS/RCS pe piața telefoniei mobile, am decis să pun la rându-mi lupa ca să văd mai bine.

M-am interesat și îți povestesc, dragă cititorule, că am fost la fel de surprins ca oricare dintre cei care au dus vestea, șocați, mai departe.

Ceea ce pune pe masă RDS/RCS este acest Digi Mobil cu mai multe oferte dintre care cea mai răsărită este aceea în care vorbești nelimitat în orice rețea, ba ai și net mobil nelimitat cu doar 5 euro pe lună. Da, le fac reclamă și mi-e rușine. Dar vreau povestea completă.

La final s-ar putea să mă crezi cam repezit, dar sunt la fel de curios ca și tine și vei vedea de ce.

Văzând un alt lucru șocant, adicătelea oferta de telefoane mobile de la ei, am căscat ochii și mai mult.

Astfel că după o perioadă de gândire, mi-am luat inima-n dinți și m-am deplasat la cel mai apropiat sediu RDS/RCS de casa mea.

Am stat în jur de 45 de minute la coadă fiindcă multă lume nu știa cum să-și aranjeze SIM-ul în telefon sau cum să activeze / să se porteze pe același număr dintr-o rețea într-alta.

Nu condamn pe nimeni, dar informațiile acestea sunt pe tot internetul. Mă rog, poate nu e timp să te informezi, zic și eu.

Ajung la o domnișoară pe care nu-mi permit s-o descriu, că nu-și are rostul și rezolv totul în cinci minute de s-a mirat și o tanti de lângă care probabil avea vreo două ore de așteptare.

Ce am rezolvat mai exact? Păi am dat o comandă de un telefon. Mai exact o comandă de LG Nexus 5.

Conversație cu acea domnișoară, scurtă că n-avem timp după cum se poate vedea:

EU: Și .. în cât timp pot veni să ridic produsul?

DOMNIȘOARA: Păi asta nu avem de unde să știm noi… că noi achiziționăm la rândul nostru de la alți distribuitori. Când facem achiziția, te informăm printr-un mesaj și vii și ridici produsul. Poate dura o săptămână sau poate dura și o lună…

Amuzant tare, nu-i așa? Mai ales la partea cu o lună. Ok, să zicem că a vrut să-și ia măsura de siguranță necesară pentru ca eu să nu mai bat tastele aiurea acum. Greșit.

Nu m-am așteptat nici un moment și încă nu mă aștept ca sosirea unui telefon la modă în perioada aceasta să dureze o lună.

Partea amuzantă, dinamică și ce implică continuarea în timp real a poveștii mele, dragă cititorule, este că în dimineața aceasta, netrezindu-mă bine, primesc mesaj de la RDS/RCS.

Al doilea mesaj după cel în ziua comenzii în care mi s-a adus la cunoștință că echipamentul nu este momentan disponibil, dar comandă recepționată, revenim noi la tine peste două zile.

S-au făcut trei și mi-au dat mesaj ca să-mi aducă la cunoștință că vor reveni ei la mine peste alte CINCI (5) ZILE să-mi spună dacă au făcut rost de un LG Nexus 5 sau ba.

Eu, cam nerăbdător de fel, mă așteptam să facă și ei un minimum de efort și să intru în posesia telefonului până la Summer Well (hai drăcie că de săptămâna trecută tot să fie timp..).

Aparent treaba nu stă așa și va trebui să așteptăm împreună și să vedem deznodământul acestei frumoase și amuzante povești ce implică satisfacerea cu greu a unui potențial client din partea RDS/RCS.

Ce-i drept, la cât au monopolizat piața dragii de ei, nici că le pasă dacă un prăpădit vrea abonament la dânșii și dă și niște bani frumoși pentru un telefon de ultimă generație.

Va urma…

****

Povestioara noastră o trebuit să sufere un sfârșit abrupt și uimitor. Uimitor pentru o țarișoară ca a noastră. După patru zile de așteptare de la comanda dată, se pare că telefonul mult dorit a sosit în mâinile mele.

Treaba ciudată este că eu nu visam să primesc ceva săptămâna aceasta și totuși iată că s-a întâmplat surpriza frumoasă. Cine s-ar fi așteptat, nu?

Later edit – 16/09/2014: Vă recomand să aveți răbdare, multă răbdare, iar în cazul în care termenul este depășit, puteți telefona la ei și anula comanda și să-i trageți puțin de păr. Sunt la început, până se organizează ei o să mai dureze ceva.

Între timp pe Magheru s-a deschis primul magazin Digi, unde veți găsi cu siguranță telefoanele dorite fără să mai așteptați.

Update – 23.12.2014: În Pitești, pe Bulevardul Frații Golești, spre Gara Pitești, se va deschide s-a deschis un nou magazin Digi de unde se presupune că poți lua telefoane pe loc.

77 thoughts on “O poveste amuzantă cu Digi Mobil de la RDS/RCS

  1. Cica n-ar veni prea curand. Eu am anulat comanda la un telefon cu butoane Nokia… si am luat online.
    E buna treaba cu ei… daca il iei in rate chiar nu-l simti… mai ales ca n-au dobanda, dar mie imi trebuia urgent dispozitivul.

    1. Cunosc o altă poveste, dar am preferat să n-o bag în a mea. Este vorba de un prieten care a dat comandă de HTC One tot la cei de la RDS/RCS. În două luni (sau ceva de genul) n-a primit nimic. Eu nu voi retrage comanda, chiar sunt curios peste cât timp îmi va ajunge telefonul. 🙂

      1. Sall cam acceasi chestie mi se intampla si mie nu cu htc ci cu nexus doar ca eu am comandat un samsung galaxy j3 2016 si acceasi chestie sa astept 5 zile inca n-au trecut 5 zile dar ce sugestie mi-ai da daca narveni in 5 zile

        1. Să aștepți că poate dura. În principiu să ai răbdare. Dacă vezi că durează mai mult de o lună, insistă telefonic. Altfel, orientează-te spre alte locuri.

      2. Eu comamd foarte des de la Emag. In max 4zile imi ajunge produsul. O data a patit-o sora mea cand era nebunia de black friday. I-a venit tarziu.

        1. Am 3 saptamani de cand am comandat un samsung j5 2016 , am sunat in fiecare saptamana la RDS si mi-au spus de fiecare data ca sunt in evidenta lor si voi fi anuntat cand voi primi produsul. Probabil ca telefonul nu e terminat de montat la fabrica, ori curierul lor merge pe jos , jenant si lipsa de respect fata de client.

          1. Revin cu un comentariu , la achizitionarea samsung j5 2016 , au trecut 23 de zile , nu l-am primit inca si am promisiuni in continuare de la operatorii RDS , pe cand firma anunta ca da telefoane gratis celor care se porteaza la ei.

          2. Asta-i deja o nesimțire grosolană, Gabriel. Nu se poate depune nicio plângere, din păcate, în acest sens. Ori aștepți, ori anulezi comanda. Astea sunt opțiunile, din păcate.

        2. @Caty: La Black Friday e vorba de altceva. Comenzile se onorează mai târziu decât de obicei.

  2. Asa am patit si cu cei de la Emag, dar acum nu stiu daca la mine a fost un caz nefericit si chiar ghinionist sau pur si simplu asta e sistemul lor de a trage de timp. Comandasem un hard extern de 3 TB, aveam nevoie urgent de el caci nu mai aveam niciun spatiu liber in hardurile mele de fotograf… in primele zile ma pasau de la un reprezentant la altul, apoi mi-au spus ca va da dura 2-3 zile pana sa obtina produsul, apoi ca nu mai au, apoi dupa nu stiu cate zile, pe cand sa pornesc sper alte magazine, ma anuntau ca mai au, pe cand sa ajunga, a ajuns un model gresit si tot asa, altadata nu mai venea curierul, a trebuit sa astept 2 zile… in aproape 3 saptamani a venit pana la urma hardul, dar vai, ce-mi venea sa le mai dau in cap. Asa un sistem de lalaiala, fantastic.

    1. Măi oameni buni, eu chiar mă așteptam să-mi dați optimism aici, dar dacă și cu eMag se petrec lucruri de genul acesta. Bine, nu mă mir căci am auzit destul și de la ei. E bine de știut, astfel de experiențe sunt de dat mai departe și de luat în considerare. Dacă ar sosi și telefonul de la RDS/RCS în trei săptămâni, cred c-ar fi o minune. 😀

        1. Măi aici nu-mi fac probleme, adică produsul trebuie să fie excelent dacă este manevrat în timpul livrării așa cum trebuie. Să vedem timpul de livrare. 😀

      1. eu am o luna si doua saptamani de cand astept dupa un samsung s 4 de la rds =)) nici numai pot visa ca il voi mai primi poate peste doi 3 ani :)) cat despre oferta lor cu televizoare … este comanda facuta de cel putin un an si ceva :))

        1. Cu siguranță ar trebui să le dai un telefon în legătură cu cele două probleme și să vezi despre ce este vorba. Ai răbdare și nu mai lăsa timpul să treacă.

  3. E destul de complicată treaba cu Digi, din mai multe puncte de vedere, dar nu intru în detalii. Eu am comandat un S5 și mi-a venit în 2 săptămâni și câteva zile. Taică-meu a luat un SG Neo Duos și i-a venit într-o săptămână, iar la maică-mea, tot Duos, încă n-a ajuns (1 lună+).

    1. Oau, chiar că-i o diferență ciudată. Mă întreb cu ce mai pot fi ocupați între timp. Adică, două săptămâni pentru un S5, câteva zile și apoi + o lună. Nu face sens. Ar fi interesant de descoperit politica lor de achiziționare a produselor și livrare a acestora, dacă există una.

  4. Problema la rcs /rds e urmatoarea : au o oferta foarte buna insa, din cauza numarului mare de comenzi, livrarea telefoanelor este foarte complicata si dureaza foarte mult. Nu ma grabesc cu ei, ma bate gandu sa imi iau un telefon de la ei dar prefer sa astept pana pun la punct treaba cu livrarile.

    Cred ca nici un alt operator de telefonie mobila nu are o oferta, la ora actuala, mai buna. Eu zic sa astepti linistit ca merita… Parerea mea.

    1. Mersi Alex, îmi imaginam oarecum că asta ar fi problema, deși ar trebui pusă la punct cât mai devreme această treabă. Nu-mi trece prin cap să-mi retrag comanda fiindcă is curios cât va dura întregul proces. Ținem minte data de 1 august când s-a petrecut comanda. Următoarul mesaj ar trebui să vină pe 8 august. Sunt curios atunci peste câte zile vor reveni.

  5. Eu nu am ajuns inca la ghiseu, nu prea am cum, asa ca le-am trimis un mesaj cu ce vreau si am cerut cateva clarificari …. crezi ca s-a deranjat cineva ? neeeee
    Apoi la asa reactie rapida asa ma grabesc si eu sa ma abonez la serviciilor lor…

  6. mi s-a stricat telefonul si m-am gandit sa imi iau unul nou (iar cel vechi sa il duc la reparat cand o sa am timp) . maică-mea a vorbit cu ei ,a venit un om de al lor la ea la serviciu mia facut abonament si coamnda la telefon. a trecut o saptamana poate chiar doua (daca ma apuc sa numar zilele cred ca le dau in cap). Culmea este ca …. am cartela dar n-am telefon :)))))))) (imi vine sa rad de prostia care am avuto cand m-am hotarat sa iau de la ei)
    Sfat;duceti-va si cumparati direct telefonul si gata.

    1. Înțeleg ce zici, Fely, dar mulți nu-și pot achiziționa un telefon direct. Iar de la RDS/RCS, nu poți lua un telefon direct fără abonament de minim 5 euro, dacă nu ești client sau 2 dacă ești deja.

  7. Da, am citit cu atentie si m-am amuzat foarte de cele citite aici….Poate ca nu stiti, dar mai nou cei de la RDS/RCS dau si un “posibil” termen de livrare al telefonului comandat la ei. Este vorba de maxim 90 zile de la data plasarii comenzii/comenzilor. Nu este cazul sa ne consumam. Este o experienta care trebuie sa o inregistram la capitolul “Sunt mandru ca sunt Roman”. In plus am auzit comentarii de genul ca este cea mai buna oferta, si mai mult de atit , ca e foarte rentabil sa il iei de la ei in rate….Atentie insa ca ratele contin si dobinda !!! Adica un Samsung Galaxy S4 il poti cumpara la liber cu 1,595 lei iar la Digi acelasi telefon este 1,782 lei – diferenta ma gindesc ca este dobinda ?! Nici nu m-am oboist sa iau legatura cu ei sa ii intreb cit mai dureaza pina va fi onorata comanda mea ( plasata in urma cu o luna de zile ), deoarece “nervii” ii pastrez pentru lucruri mai importante..
    In consecinta va sfatuiesc sa va inarmati cu multa rbdare, sau sa va ginditi ca daca veti fii cuminti mosul o sa va aduca cadoul mult asteptat de voi…….la sarbatorile de iarna.- bineinteles pe bani :)))

    1. Îmi pare rău să aud că după atâta timp de la comandă nu ai intrat în posesia produsului dorit. Încearcă să le dai un telefon sau un e-mail. Aparent articolul acesta a avut un efect la dânșii de m-am trezit cu telefonul după patru zile. Ai tot dreptul acum să încerci să dai de ei pentru telefon, a trecut totuși o lună.

      Așteaptă-te în orice caz să intri în posesia lui curând.. 🙂

  8. Astept pina la 90 de zile ( asa cum mi s-a povestit ), si in cazul in care nu apare telefonul, renunt la abonament. Paaaa si n-am cuvinte…Trebuie sa invatam sa nu ne mai legam ca disperatii de o “creanga”- respective de cea mai buna oferta ( apparent )….Stiu sa inot destul de bine, asa ca voi “inota” spre alt furnizor de telefonie mobile….:))

    1. Mi se pare foarte corect. Din ce mi-au spus dumnealor, cererea este uriașă în această perioadă și fac față cu greu. Treaba stă în organizarea lor, care cam lasă de dorit. Ține-ne la curent cu ce se întâmplă, căci e interesant. 🙂

    2. Chiar acum am primit poezia ( vechea poezie ) de la RDS/RCS – “nu este, nu avem, va anuntam noi cind”……Ce ma enerveaza mai e si aspectul cu “concursul” zilnic unde se ofera 3 telefoane pe zii, iar celor care au pus deja “botul” ( la abonamente ) le trimit mesaje cu pareri de rau…

  9. Ma bucur ca nu dupa mult timp ( o luna si o saptamina ), am primit mesajul de la RDS pentru confirmarea livrarii telefonului ( mult asteptat ) – in 2 zile ar trebuii sa il primesc….Nu disperati ( cei care ati facut comenzi ), si luati-va gindul de de la el – astfel timpul pina la primirea lui va trece mai repede.
    Va doresc asteptare rapida.

  10. Eu am dat comanda de un nokia lumia 630 dual sim dar a trecut doua saptamani si nu imi vine tel.platesc degeaba abobanent la ei.imi bag picioarele in telefonia lor mobila.daca nu vine azi imi iau de la orange simplu si rapid cu orange phone si reducere de la ei de 25 euro

    1. Cum adică plătești abonament degeaba? Nu prea prind asta. Ai dat comandă de telefon și ți-a facut deja abonament? Eu știu că abonamentul mobil pornește odată cu primirea telefonului.

  11. Faceti o cautare pe google folosind: “timp asteptare”. Veti vedea ca primele sugestii vor fi :

    timp asteptare telefon rds
    timp asteptare tableta rds
    timp asteptare telefon digi

    Iar a patra este:

    timp asteptare viza sua

    Asa ca… RDS este pe primele 3 locuri inainte de SUA. Ce tare…

  12. Salutare , pe 09/09/2014 am facut comanda , au trecut 4 zile .. nu am primit niciun mesaj .. nici macar ca telefonul nu ieste in stoc (revenim in 5 zile ) sunt curios cat va dura..

  13. Buna seara
    Comanda echipament mobil : 16.09.2014
    Tip echipament : Lenovo A536
    Data astazi : 05.10.2014
    Status : inca astept
    Lamurire : telefon mobil ofera doar la incheierea contractului pe 2 ani
    Contract pe 1 an, ofera doar sim-ul

  14. Si eu am dat comanda pe data de 24.09 de un lenovo s850 si nu a ajuns inca,azi i.am sunat si au zis ca sa mai astept pana apare din nou in stoc.

  15. Da si am sunat iar la ei la bucuresti au un sediu nou facut pe bulevardul Magheron parca si ei mi.au zis ca il au in stoc…eram asa de bucuros dar degeaba au zis ca le au doar la prezentare si m.a transferat imediat la un consultant din bc de unde si stau…ca sa vezi sa se scoata el repede ca nu se poate face cmanda. Dar o sa mai incerc peste cateva zile din nou sai sun,nu ma las eu asa usor.

    1. sall am fost eu pe magheru in bucuresti au doar telefoanele care sunt fara comanda daca ai un telefon numai prin comanda nu o sa-ti vina prea devreme eu am comandat un samsung galaxy j3 2016 a trebuit sa stau 2 luni jumate pentru el asa ca mi – am luat direct un j5 de la altex si fi atent n-am mai blocat comanda sa vad ce zice.ce sa zica ca nu are 2016 ci il are pe pro in loc cand a sosit telefonul ma bucurasem ce sa zic dar cand il deschid chinezari intreaga facuta 100% de chinezi si sistemul de operare nu e cel de la samsung ci unul de la iei

  16. Salutare Adrian, salutare cititori.

    Am incheiat un abonament de 2 EUR pe 13.10.2014 cu comanda de Lenovo a536.
    Am considerat Digi o companie de telefonie mobila la fel ca toate celelalte, insa din pacate nu e asa. Multe informatii gresite, oamenii din reprezentante se contrazic, sa nu mai specific timpii foarte mari de asteptare din magazinele lor. Singurul beneficiu la acest furnizor este pretul…9 lei pentru 3Gb de “aproape “3G pe luna mi se pare un fleac.
    Mentionez ca o sa folosesc Lenovoul comandat cu un sim de Telekom si unul de Digi.
    Revin cu o postare cand primesc telefonul.

    Numa` bine!

    1. Salut Bogdan și mersi de comentariu!

      Așa cum am scris în articol și am tot zis prin comentarii… răbdarea este un factor de care trebuie să se țină cont și trebuie să existe în comenzile de la RDS. Eu am fost un caz norocos și nu cred că sunt singurul. Nu am întâmpinat erori de procesare sau probleme la momentul comenzii în afara unei cozi uriașe din pricina prea puținilor angajați într-un sediu care să se ocupe de oamenii care aveau probleme. Folosește telefonul și cine știe, poate acei GBiți de internet îți vor folosi și ei. Răbdare îți urez! 😀

  17. Buna ziua!
    S-a mai lovit cineva de acesta problema? :
    Cei de la Digi Mobil refuza sa-mi dea numar personalizat
    Cind toate celelate retele o fac, una chiar de cind se numea Connex….

    1. Probabil că la momentul acesta, rețeaua fiind relativ nouă, nu pot oferi acest serviciu. Încearcă să te documentezi utilizând serviciul lor pentru clineți de pe site. Ar trebui să-ți clarifice problema. 🙂

      1. Crede-ma ca am incercat din rasputeri sa comunic cu ei.
        Si nu e vorba de retea noua sau veche.
        Aceasta tehnologie exista undeva prin optiunile lor, dar nu vor sa fie activa.
        Pe de alta parte, am vazut ca mai cereau si altii asa ceva.
        Poate imi pui o vorba buna la ei…
        Multumesc!

  18. De 3 luni astept dupa un lenovo. Destul de funny avand in vedere ca dupa 2 luni de asteptare i-am sunat saptamanal. Azi m-am saturat de aceleasi scuze mai ales ca un coleg de munca a comandat acelasi telefon o luna mai tarziu si l-a primit deja iar eu inca astept. Asa ca azi am facut comanda de 24 de telefoane cate unul pt fiecare casierie din Bucuresti. Sunt curios din acest moment cat mai astept pana voi primi un raspuns. Va tin la curent:)

    1. Ookk, 24 zici? Bun, ține-ne la curent Dan. Sună interesantă mișcarea ta și chiar sunt curios dacă vor trage semnalul de alarmă. Suntem în noiembrie. Până acum mă așteptam ca ei să se mai îndrepte cu respectarea comenzilor.

      1. Salut, am si uita de update, la 3 ore dupa miscare am fost anuntat ca am telefonul rezervat:) asa ca am anulat celelalte comenzi si a doua zi am fost sa ridic telefonul.
        Pentru a merge repede in Bucuresti, faceti comanda punctul de pe Bulevardul Libertatii, acolo au punctul de desfacere si stau telefoanele in dulapuri cu zecile.

  19. Salutare,

    astazi, 14.11 am ridicat Lenovo a536 comandat in 12.10 in Timisoara la agentia de pe Aradului ….o luna de asteptare.

    Spor la rabdare!

    1. Cam o lună maximum zic și ei, dar depinde de produs și de cerere. Să-l stăpânești sănătos! 🙂

  20. deci nu imi vine sa cred cat timp trebuie asteptat dupa telefoane de la ei….dar ce fac il aduc cu caruta din brasov ??
    PS: allview x1 xtreme comandat in data 21.01.2015

    sunt in stare sa platesc transportul pt el direct de la allview din brasov (20 lei)

    wsm 🙂

    1. Nici mie nu-mi vine să cred că din vara anului trecut și până acum nu au rezolvat problema asta. Așa cum am mai zis, iau de la distribuitori, așteaptă după ei și onorează comenzile în funcție de cerere după marcă. 🙂

  21. Și eu am comandat un Allview x1 xtreme în data de 17 Ian 2015….
    Azi e 10 februarie și n-am primit nimic..
    Sâmbătă se fac 4 săptămâni de la comandă 🙂

    1. Să sperăm că până sâmbătă îl vei primi. Maximum o lună trebuie să fie la comandă. Pe urmă începi și-i contactezi.

  22. Si eu am dat comanda la un Allview viper i in 16 Martie si mi-au spus ca o sa revina in 2 zile cu confirmare rezervare echipament si au trecut 4 zile,si nici un mesaj.

  23. Eu dupa o luna de asteptare am anulat comanda. Le-am si spus tot ce cred despre serviciile lor !

  24. Am comandat si eu un telefon de la RDS, mai exact Allview X2 Soul Pro in urma cu 4 zile(20.07.2015). Sunt tare curios cand o sa-mi vad telefonul, o sa revin cu un mesaj cand imi ajunge.

  25. Eu am comandat pe 01.10.2015 un Lenovo si astazi am intrat in posesia lui. Zic ca nu am asteptat exagerat de mult. Urez bafta si rabdare celor care inca nu si-au primit telefoanele. 🙂

    1. Au început și ei să dea drumul la livrările dispozitivelor. Prin vara anului trecut, când am scris articolul ăsta, lucrurile erau abia la început, dar oricum cu perioade exagerate de livrări, după cum se poate vedea în comentariile de până acum.

  26. Mda … Buna … Ce sa zic am comandat direct in sediu acum doua saptamani un LENOVO a5000 si ziiiiiiiiiilnic am sunat la ei sa vad pe unde e telefonul …… cand ajunge …. cand intru in posesia lui …. Si ce raspuns primesc zilnic?? Inca nu e pe stoc va anuntam in cel mai scurt timp … Duduia de la ghiseu cand am facut comanda a spus ca in 48 de ore voi intra in posesia telefonului … iata ca au trecut 2 saptamani si nimic ,… inca astept sper din tot sufletul sa isi revina sa isi rezolve problemele cu livrarile pentru ca nu toti clientii sunt rabdatori … O zi buna revin cu noi informatii cand voi primii si eu 😀

    1. Sunt si eu in aceeasi situatie. Numai ca eu nu am timp sa-i astept sa se scarpine la ceafa. Am nevoie de telefon in urmatoarea saptamana. Si nu imi permit nici sa ii sun zilnic sa ii intreb de sanatate, deoarece nu imi permit. Nici cea mai mica jena nu o au fata de abonatii lor.

  27. eu am 4 abonamente la digi mobil dar telefoane nu mi-au dat!
    acum stau si ma intreb ce sa fac cu cartelele?!?
    am cumparat un serviciu pe care nu il pot utiliza?!?
    sunt tare nedumerit…poate fac o plangere la OPC

    1. Poate vei face plângerea aceea. De când timp nu ai primit telefoanele și stai cu abonamentele așa?

  28. Sincer nici nu stiu ce sa cred. E a doua oara cand trebuie sa astept un telefon de la ei. Prima oara a fost la abonament, cand au zis ca il aduc peste cateva luni si m-am lasat, iar acum imi zic ca nu e pe stoc si trebuie sa astept doua zile. Bine astept. Peste cele doua zile, imi trimit mesaj cum ca a venit telefonul si pot sa il ridic. Insa nu am ajuns bine, ca imi zice doamna de la ghiseu ca nu am cum sa il ridic pentru ca nu este randul meu. Eram nr. 14 pe lista de telefoane si au venit decat 6, iar unul dintre clientii lor ce isi dorea unul din acele telefoane, si-a depus cererea cu o luna inainte.”Ce mai noroc” (Atunci de ce m-au facut sa cred ca pot sa il iau?). Dupa aceea sa ma trezesc cu un mesaj in care scrie ca ma vor contacta in 5 zile si ca nu au telefonul pe stoc. Si daca mai aduc inca 6 telefoane si data viitoare, imi zic tot peste 5 zile…si tot asa. E ca si cum nu si-ar dori banii. Inteleg ca au mult de munca, insa sa lasi oamenii sa astepte atata, nu este prea eficient.

    1. Așadar ei încă mai practică această tactică de non-profit. Bineînțeles că lor le convine, dat fiind faptul că există cerere, numai că până când?

  29. Heh…este foarte stresant atunci cand ai rabdarea unui catel ce asteapta sa-i dai osul (asta in cazul meu) sa stai sa-i astepti pe ei sa se gandeasca daca sa-ti dea sau nu telefonul. Am inceput deja sa caut o alternativa la ceea ce imi doream, asta in cazul in care nu mai am timp sa-i astept pe ei sa stea degeaba.

  30. Eu am 4 abonamente digi mobil dar fara telefoane. nu am cumparat telefoane de la ei…sa fim seriosi!
    Ideea mea a fost ca mi-au oferit un serviciu dar pe care nu pot sa il folosesc…
    Din punctul meu de vedere ei trebuiau sa imi ofere niste telefoane pentru aceste 4 abonamente; nu conta ce telefoane dar macar puteam folosi cartelele

    1. Chiar daca iti ofereau telefoanele cine stie cand veneau si alea. Ca de…noi aducem telefoanele clientilor cand vor si alti clienti sa-si cumpere telefoane. Si daca nu avem alte cerinte ii facem pe fraieri sa astepte.

  31. Ideea este ca nu trebuie sa va abonati asteptind sa “apara” si aparatul ulterior.
    Va duceti in centru: “Vreau aparatul X ca sa ma abonez la voi! Nu l avem! Nu l aveti in nici un magazin? Verificati, va rog, si spune ti mi de unde ma duc sa l ridic.” Tot acolo va si abonati, pe loc. Altfel, sa nu va mirati.

  32. Pai eu nu am avut rabdarea sa il mai astept asa ca am luat un alt telefon de la Flanco. Acum sunt curios sa vad cand va veni cel comandat de la RDS. Oricum nu il mai iau dar vreau sa vad cat mai dureaza pana vine.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *