Lecţie de fidelizare a clienţilor

lactag

Prin respect. Da, aşa se face, iar Lactag ştie asta foarte bine. Azi-dimineaţă, printre ultimele treburi pe care le făceam pentru primirea Crăciunului, am primit un telefon prin care mi s-a adus la cunoştinţă faptul că am o “atenţie de la Lactag”. Da, oricât de laudă a sine pare, nu e aşa. Lucrurile acestea se întâmplă fiindcă, există unele întreprinderi care efectiv îşi respectă clientela şi prin aceste mici atenţii, o aduc mai aproape.

Mândra mea mumă
Mândra mea mumă

Am fost plăcut surprins, zău vă spun, mai ales că nu este prima dată, iar asta denotă cât de dedicaţi sunt în ceea ce fac. Am imortalizat momentul, mai ales cel cu mama, căci ea a fost tare mândră fiind o mare fană a produselor de la Lactag, ca şi mine, de altfel. Este o lecţie de fidelizare a clienţilor lucrul acesta, iar eu sper că va deveni o obişnuinţă şi la noi, precum este afară. Chiar şi o mică scrisorică, dar cât mai personalizată, are un efect emoţional mare. Dragi întreprinderi, lucrurile acestea cântăresc enorm în imaginea brandului vostru.

produse-lactag

Spuneam de mama şi cât de fericită a fost, păi cum să nu fie când în prezent Lactag susţine adevăratele mame! Sigur cunoşti o grămadă de asemenea mame, iar Lactag le felicită!

Mulţumesc Lactag, sărbători fericite!

P.S.: Dacă eşti abonat la blogul meu prin e-mail, verifică te rog inbox-ul tău pe la ora 19.00, căci am o scrisoare pentru tine. Dacă nu eşti abonat încă, nu-i timpul pierdut, alătură-te grupului fericit. 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *