Era flyerelor este gata?

E o întrebare ce-am găsit-o pe LinkedIn acum vreo două săptămâni. M-a făcut curios. Părerile erau împărțite, dar majoritatea oamenilor de online au ținut să spună că-i cam gata cu ele. Într-o eră a digitalului, treaba asta cu flyerele (pliante) nu prea mai merge.

Țin minte că-n trecut era o manevră destul de ieftină și rapidă de a răspândi vorba. Bine, încă mai e. Mulți elevi sau studenți erau angajați cu ora sau numărul de flyere împărțite și așa se făcea publicitate. Ok, nu vă gândiți că totul e mort pe palierul acesta. La festivaluri, concerte sau târguri încă se mai împart. Știți voi, la intrarea la metrou când ți se întinde o mână și bagi capul în pământ.

Numai că tendința e de ignorare a acestora. Le luăm ca să avem ce arunca la gunoi sau nu le luăm deloc. Lumea a început să nu mai aibă răbdare cu hârtiile acestea și lucrurile se duc încet spre digital cu totul.

Cred c-am să întreb un specialist despre chestiunea acestea la conferința Future of Media de marțea viitoare. Se va vorbi de trenduri și tendințe digitale, de asemenea și despre publicitate, așa că asta-i o treabă de publicitate, nu?

Voi ce credeți, era flyerele s-a sfârșit sau încă se mai pot mișca lucruri pe canalul acesta de distribuție?

4 thoughts on “Era flyerelor este gata?

  1. Parerea mea este ca era flyerelor inca se mai misca. E ca si cum ai face o comparatie intre Hi5 si facebook, intelegi ideea? E o diferenta mare, asa e si cu flyerele in ziua de azi. Sper sa adaugi un update daca ai pus intreabarea la Future of Media, desigur, cu un raspuns.

    1. De la Future of Media am înțeles de la Căpănescu că publicitatea nu va mai fi atât de forțată cum e azi. Cu flyere, bannere și așa mai departe. Va fi puțin mai ascunsă, mai pe nevoia clientului, mai frumoasă. Nu va mai fi violentă și nu s-a pus odată problema de advertising stradal. Bineînțeles era vorba de trenduri în media, da, se mai mișcă piața, dar nu mai are mult. Curând vom primi totul pe mobil.

      1. Si daca vorbim de promovarea locala? Sa zicem ca nu exista site-uri, radio-uri, tv… locale, cum putem face publicitate? Singura solutie e publicitatea clasica, adica bannere, flyere, si asa mai departe.

        1. Publicitatea tradițională categoric că încă mai merge. Eu mă referisem strict la flyere. Bannerele n-au nici o problemă, merg folosite, dar și local poți face o revoluție digitală în funcție de targetul vârstei pe care-l ai și ce-ți propui să atingi.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *