Culoare, neveste și poveste

social media summit bucurești 2014Bineînțeles că am ales aceste cuvinte fiindcă ele m-au lovit cel mai mult la „inimioară”, mai puțin pe aia cu nevasta, căci slavă cerului, nu am. Spuneam în ultimul articol publicat că voi merge la Social Media Summit București 2014, iar ce să vezi, am mers. Mi-e foarte greu să strâng acum toate informațiile de acolo, dar voi încerca să mă axez cumva pe ceea ce m-a impresionat.

Spuneam de culoare. Prin urmare, sar direct la prezentarea Adelei Pârvu. Faptul că Florin Grozea mai-nainte mi-a spus cât de mult a contat pentru el, ca artist, să aibă un blog, nu m-a impresionat. Știam că orice artist e musai să aibă un asemenea „tool” de comunicare, dacă-i pot spune așa. Că artiștii noștri is majoritatea bumți-bumți și pe limba română nu prea is grozavi, că deh, loca loca și toca toca nu-i una și aceeași cu „pușca și cureaua lată” e partea a II-a. Dar el a pornit o mișcare prin agenția sa digitală și sper sincer să-i iasă și să schimbe ceva cu artiștii ăștia români care au uitat limba maternă.

Prin urmare, Adela Pârvu. Fain rău. Mi-a plăcut că, mai înainte de toate lucrurile ălea motivaționale cu privire la blogurile de nișă și cum ar trebui să te pornești pe ele și cât de importante sunt, mi-a oferit totul sub formă de poveste. Pesemne, a lucrat bine la funcția emotivă când a făcut prezentarea asta. Tare fain. Apreciez lucrurile care vin sub formă de povestire, iar ca să vă spun sincer, Adela efectiv s-a reinventat cu blogul ei, iar asta m-a impresionat. Curajul acesta al ei nebunesc de a trece dincolo de un job de publisher la o anumită companie/agenție. Pe cont propriu.

Dincolo de faptul că mi-a oferit o poveste, m-a impresionat deviza ei, lucru cu care eu mă împac tare frumos de ceva timp încoace și care, abia la finele anului trecut, din păcate, i-am prins sensul cu adevărat: „O viață avem? Colorată să fie!”. E vorba de culori și de importanța lor. Și am mai găsit două cuvinte care m-au atras și care, parcă, veneau în acest context: „susțin lupta pentru bine și frumos”. Uite așa m-a impresionat Adela. Prin culoare, prin bine și prin frumos, prin poveste.

Chinezu mi-a plăcut c-a fost glumeț și energic în toată prezentarea lui. A oferit niște informații faine. Răbdați nițel că vin odată cu finalizarea articolului ăstuia de citit. Vali Petcu, a fost sincer, asta mi-a plăcut. El a spus așa: „toate stupizeniile ajung virale în ziua de astăzi, iar asta din cauza următoarelor: rea-voință, prostie sau nepăsare.” De altfel a dat și un remediu pentru stoparea acestor virale stupide: documentare, cercetare și informare. Să gândim înainte de toate dacă este veridic ceea ce se prezintă în acel viral și mai apoi să dăm cu click-u pe share. Nu mai zic de cele trei etape recent menționate.

Mugur a dat în cap tuturor. Se știa de altfel, dar a fost ca un duș rece pentru ăștia pe altă planetă. Romgleza însă nu e faină Mugur, hai să vorbim într-o limbă, dacă se poate. Asta o zis el în legătură cu social media anul acesta: „S-a produs o schimbare de calitate, de valoare. Nu toți putem face social media. 2014 este un an în care trebuie să vedem dacă suntem performanți în social media și în timp ce unele branduri pot comunica, e timpul ca cele slabe să părăsească arena”.

Highlight-ul a fost adus de Anca Nuță și Happy-ul lui Pharell. Da, ne-a pus să dansăm și am dansat. Un filmuleț găsești aici. Despre neveste ne-a trantit-o la final Manafu. A fost un deliciu prezentarea lui, iar analogia aceasta client – nevasta, oricât de straniu sau amuzant vi se pare, e pe atât de real. Dacă vrei să faci ceva cu brandul tău pe Facebook, în comunicare, trebuie să te porți cu clientul ca și cum ar fi nevastă-ta.

Aici găsiți toate informații, toate mesajele postate despre #smsbucurești care fu organizat în mare fel de Revista BIZ. De la Cristi am preluat un slideshow cu toate informațiile principale de la conferință. Sper să vă fie de ajutor și ne zărim data viitoare.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *