Ce anume să se dezbată la Webstock 2015?

Vin la voi cu o propunere: hai să facem în așa fel încât la Webstock să se audă fix ceea ce v-ați dori voi să auziți. Adică să se discute subiectele care vă interesează pe voi cel mai mult.

Anul acesta sunt Ambasador Webstock, ceea ce înseamnă c-o să vă țin la curent cu noutățile de la Webstock atât înainte cât și-n timpul evenimentului + concluzii de după.

Pentru început vreau să fiu convins că v-ați înscris, ca să ne vedem acolo și să dezbatem ce se discută, să ne cunoaștem și de ce nu, să bem și-o bere. Dacă nu, vă invit s-o faceți.

Că tot discutam despre înscrieri, vreau să vă spun, așa ca o paranteză, că Webstockul este cel mai mare eveniment offline despre online. La el vin oameni din toată țara, de la agenții, companii, bloggeri sau pasionați de online. Vin multe branduri, socializarea e din plin și apuci să legi prietenii frumoase sau relații de business de succes. Ca să nu mai spun de câte ai de învățat de la oamenii care susțin conferințe. Nu este un eveniment de ratat!

Anul acesta se va întâmpla pe 2 octombrie, tot la JW Marriot Bucharest Grand Hotel. Iar ediția e cea cu numărul VIII.

Gata paranteza. Să revenim la subiect. Așadar, ce ați vrea să auziți la eveniment vorbindu-se? Un lucru foarte fain este că acum puteți sugera speakeri care să vină la eveniment să vorbească sau subiecte de discuție.

Partea și mai mișto este Gala Webstock Awards. Aici se premiază cele mai faine proiecte din online sau campanii din ultimul an. Evident, dacă știi că ai un proiect care merită jurizat și eventual premiat, îl poți înscrie aici.

Bloggerii sunt și ei bine veniți, căci încă o dată înscrierile sunt gratuite. Astfel că dacă ești blogger primești acreditare la eveniment în funcție de timpul pe care știi că-l vei petrece la eveniment. De aici se întâmplă toată magia.

O să avem și o nouă categoria anul acesta și anume „Online Personality of The Year” unde mă puteți vota la adresa aceasta. Evident, glumesc. Momentan se propun oameni care au avut o prezență majoră în mediul online și în social media, indiferent de domeniul în care activează. Așadar, tot mă puteți propune. 😀

În final vă spun că abia aștept să ne vedem la o nouă ediție de Webstock și c-o să vă țin la curent cu pregătirile de dinainte de marele festival despre online de la noi. 🙂

Evenimentul este unul marca Evensys și Vodafone.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *