3 studii de caz faine de la Digital Marketing Forum 2016

Înainte să vin cu ideile de la conferința la care am fost joi, am zis să vă prezint mai întâi trei studii de caz peste care am dat acolo. Toate sunt foarte interesante și vă sugerez să le priviți cu atenție. Personal, îmi plac campaniile în care brandul se poziționează undeva în spate și lasă fanii să descopere magia promovării.

My Little TESCO

Primul vine de la Possible CEE. Ei ne-au prezentat despre cum au implementat realitatea augmentată și jocurile în marketing. Totul în My Little Tesco, un joc făcut pentru fanii lanțurilor de magazine Tesco, un advertising deștept și frumos. Jocul a fost mai întâi disponibil pe smartphone și tabletă, astăzi e și pe PC.

Penny Market, The Romanian’s Favourite `Mici` Recipe

De la Digital Star vine un alt studiu de caz legat de Penny Market și de promovarea lor prin ceea ce au mai bun – micii. Printr-o frumoasă legătură cu serialul Las Fierbinți, brandul se așază frumos în spate și lasă o poveste și o lume deja construită să vorbească despre el.

Adventures of Poco Eco: Lost Sounds

Tot din Ungaria, de la Possible CEE vine și acest studiu de caz foarte fain legat de un joc făcut pentru un artist din underground. I am Yank este artistul maghiar care a apelat la serviciile unei agenții pentru a se promova.

Ce a ieșit? O combinație foarte faină de joc și muzică. Practic, ceea ce se întâmplă este că tu cumperi jocul, iar alături de joc primești la pachet și muzica artistului. Jocul e pe nivele, iar cu cât avansezi mai mult într-un nivel cu atât o melodie se dezvăluie mai bine. Fiecare nivel are câte o melodie a artistului, iar tu trebuie să completezi nivelul până asculți piesa exact așa cum a fost realizată.

Excelentă idee de promovare a unui muzician. Vă las mai jos studiul de caz.

Asta a fost partea care mi s-a părut foarte interesantă ca și studii de caz de la #digitalforum16. Voi reveni și cu câteva idei principale de la conferință.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *